Kto otrzyma tytuł?

30 wrzesień, 2016

Już 12 października wręczenie nagród w konkursie branżowym „Ambasador Call Center”, organizowanym przez największy branżowy portal rynku customer care – ccnews.pl

Celem konkursu Ambasador Call Center jest wyróżnienie najlepszych telemarketerów, firm i managerów, którzy przyczynili się do popularyzacji wiedzy i promocji branży contact center oraz zawodu konsultanta w mediach i social media. Jako partner konkursu oraz dostawca systemu call center /contact center wspieramy te działania. Mamy również swojego przedstawiciela w jury konkursu. Filmy nadesłane na konkurs można obejrzeć tu: bit.ly/2cQpVIb
Obrady jury, w którym mamy swojego przedstawiciela, były długie, a zdania podzielone. Kto najlepiej promuje trudny zawód konsultanta? Który menadżer i firma zasłużyły na wyróżnienie? Nazwiska poznamy 12.10.2016. Portal ccnews.pl będzie transmitował na żywo finał „Ambasadora Call Center”.

śledź nas

pobierz nasze aplikacje

czytaj o nas na portalach branżowych

oglądaj nas

Altar Sp. z o.o. jest dostawcą autorskich systemów informatycznych oraz nowoczesnych rozwiązań dla firm, dostosowanych do ich zróżnicowanych potrzeb, specyfiki branży, w której działają, a także wielkości.

Specjalizujemy się w projektach informatycznych i teleinformatycznych związanych z profesjonalną obsługą klienta masowego. Naszą ofertę tworzą:

  • Systemy Call/ Contact Center
  • Systemy do obsługi rozliczeń klientów masowych
  • Systemy do zarządzania procesami biznesowymi

Swoją ofertę kierujemy głównie do operatorów telekomunikacyjnych, dostawców różnego rodzaju usług masowych, firm działających w sektorach: bankowym, finansowym, ubezpieczeniowym, a także do podmiotów zajmujących się outsourcingiem usług call center.


ul Różana 5, 25-729 Kielce
tel: +48 41 368-35-65, fax: +48 41 366-30-18
info@altar.com.pl