TIM Call Center Sp.z o.o.

25 luty, 2013

System Altar Contact Center pozwala nam na sprawne realizowanie akcji wychodzących przez rozbudowane funkcjonalności Predictive, Progressive i Preview Dialing. W ramach systemu zostały udostępnione narzędzia, które pozwoliły na skrócenie czasu przygotowania i uruchamiania nowych kampanii. Dodatkowo system pozwala na wykonanie tych prac bez przerywania ciągłości pracy. Wdrożenie zostało przeprowadzone bez zastrzeżeń, a uruchomienie systemu nie wymagało zmian  i rezygnacji z dotychczas istniejącego rozwiązania. System dostarczył brakujących nam funkcjonalności.

Podsumowując współpracę, zarówno w zakresie wdrożenia systemu, jak i obsługi serwisowej, polecamy Altar jako rzetelnego partnera biznesowego, a rozwiązanie Altar Contact Center jako stabilne i wydajne narzędzie do wsparcia kontaktów z klientami.

Paweł Kałużny, Prezes Zarządu

śledź nas

pobierz nasze aplikacje

czytaj o nas na portalach branżowych

oglądaj nas

Altar Sp. z o.o. jest dostawcą autorskich systemów informatycznych oraz nowoczesnych rozwiązań dla firm, dostosowanych do ich zróżnicowanych potrzeb, specyfiki branży, w której działają, a także wielkości.

Specjalizujemy się w projektach informatycznych i teleinformatycznych związanych z profesjonalną obsługą klienta masowego. Naszą ofertę tworzą:

  • Systemy Call/ Contact Center
  • Systemy do obsługi rozliczeń klientów masowych
  • Systemy do zarządzania procesami biznesowymi

Swoją ofertę kierujemy głównie do operatorów telekomunikacyjnych, dostawców różnego rodzaju usług masowych, firm działających w sektorach: bankowym, finansowym, ubezpieczeniowym, a także do podmiotów zajmujących się outsourcingiem usług call center.


ul Różana 5, 25-729 Kielce
tel: +48 41 368-35-65, fax: +48 41 366-30-18
info@altar.com.pl