Telekomunikacja Polska S.A.

Telekomunikacja Polska S.A. współpracuje z Altarem od 1993 r., co zaowocowało realizacją wielu dużych, rozwojowych projektów. Operator wykorzystuje rozwiązania Altar w obszarach związanych m.in. z: obsługą połączeń, rozliczaniem usług np. sieci inteligentnej. Jednym z wdrożonych systemów jest TELSIN – platforma do świadczenia usług o wartości dodanej, przeznaczona do realizacji takich usług jak: telekonkursy, teległosowania, telesprzedaż (mikropłatności), czy doładowania kont telefonów w usłudze pre-paid.

W ramach współpracy z operatorem zostaliśmy też partnerem realizowanego przez niego projektu informatycznego „Zielona Linia”, w ramach którego dostarczyliśmy platformę Virtual Contact Center.

Kolejny z wdrożonych systemów Altar – platforma TELSIN Plus – pozwala operatorowi spełnić wymagania przepisów w zakresie połączeń o podwyższonej opłacie, realizując przedpowiedzi, taryfikację, limitowanie, blokowanie połączeń na numery premiumrate i kierując ruchem.

Materiały do pobrania


Case Study

Referencje

śledź nas

pobierz nasze aplikacje

czytaj o nas na portalach branżowych

oglądaj nas

Altar Sp. z o.o. jest dostawcą autorskich systemów informatycznych oraz nowoczesnych rozwiązań dla firm, dostosowanych do ich zróżnicowanych potrzeb, specyfiki branży, w której działają, a także wielkości.

Specjalizujemy się w projektach informatycznych i teleinformatycznych związanych z profesjonalną obsługą klienta masowego. Naszą ofertę tworzą:

  • Systemy Call/ Contact Center
  • Systemy do obsługi rozliczeń klientów masowych
  • Systemy do zarządzania procesami biznesowymi

Swoją ofertę kierujemy głównie do operatorów telekomunikacyjnych, dostawców różnego rodzaju usług masowych, firm działających w sektorach: bankowym, finansowym, ubezpieczeniowym, a także do podmiotów zajmujących się outsourcingiem usług call center.


ul Różana 5, 25-729 Kielce
tel: +48 41 368-35-65, fax: +48 41 366-30-18
info@altar.com.pl