Bank Pocztowy S.A.

Bank Pocztowy S.A. postanowił wdrożyć jeden system informatyczny Contact Center do wielokanałowej obsługi swoich Klientów, który spełni ich wymagania i wpisze się w cele przedstawione w strategii Banku Pocztowego na lata 2010-2013 wraz z kontynuacją do 2015 r. Instytucji zależało na wzroście satysfakcji Klientów wynikającej zarówno z w atrakcyjności oferty, jak i poziomu obsługi. Wybrano Altar Contact Center. System zapewnił szybkie i niezawodne narzędzia do realizacji procesów istotnych z punktu widzenia klienta, ale również monitorowanie jakości pracy agenta Call Center przez zastosowanie spójnego systemu raportowego, nagrywania połączeń, ekranów oraz wdrożenia systemu oceny i punktacji pracy agentów na bazie zarejestrowanych nagrań.

Materiały do pobrania


Case Study

Referencje

śledź nas

pobierz nasze aplikacje

czytaj o nas na portalach branżowych

oglądaj nas

Altar Sp. z o.o. jest dostawcą autorskich systemów informatycznych oraz nowoczesnych rozwiązań dla firm, dostosowanych do ich zróżnicowanych potrzeb, specyfiki branży, w której działają, a także wielkości.

Specjalizujemy się w projektach informatycznych i teleinformatycznych związanych z profesjonalną obsługą klienta masowego. Naszą ofertę tworzą:

  • Systemy Call/ Contact Center
  • Systemy do obsługi rozliczeń klientów masowych
  • Systemy do zarządzania procesami biznesowymi

Swoją ofertę kierujemy głównie do operatorów telekomunikacyjnych, dostawców różnego rodzaju usług masowych, firm działających w sektorach: bankowym, finansowym, ubezpieczeniowym, a także do podmiotów zajmujących się outsourcingiem usług call center.


ul Różana 5, 25-729 Kielce
tel: +48 41 368-35-65, fax: +48 41 366-30-18
info@altar.com.pl