Kim jesteśmy

  • Telekomunikacja Polska S.A.
  • Bank Pocztowy
  • ITI Neovision
  • PZU S.A.
  • WSiP
  • ZUS
  • Multimedia Polska S.A.
  • PKO Finat
  • NordGlass
  • Polska Grupa Energetyczna
  • Telbridge
  • TiM Call Center
  • Volkswagen Bank Polska S.A.
  • Presscom
  • Stream Communications Sp. z o.o.
  • empik
  • NOM Sp. z o.o.
  • Biuro Informacji Kredytowej
  • Cardinal Pharma
  • Nowoczesna firma
  • AutoGuard
  • Poczta  Polska
  • Universal Agent
  • selena
  • Infosys
  • EXATEL

Od 25 lat jesteśmy obecni na polskim rynku IT jako dostawca własnych rozwiązań informatycznych. U podstaw naszego sukcesu leżą: kompetencje, doświadczenie, koncentracja na Kliencie, jego potrzebach biznesowych, elastyczność oraz chęć porozumienia w każdej sytuacji. Dokładamy starań, aby Altar był kojarzony jako godny zaufania doradca i solidny partner w biznesie. Budując długofalowe relacje z naszymi Klientami, nieustannie pogłębiamy wiedzę na temat branży, w której działają oraz ich otoczenia biznesowego. Takie podejście pozwala nam lepiej spełniać oczekiwania Klientów, a także myśleć przyszłościowo i kreatywnie o ich potrzebach.

Naszą ofertę tworzą:
- system do elektronicznego obiegu dokumentów i zarządzania informacją: Altar ECM
- system do zarządzania procesami biznesowymi
- system call/contact center: do profesjonalnej obsługi klientów: Altar Contact Center
- narzędzie do generowania leadów sprzedażowych i wsparcia sprzedaży z poziomu strony www:
- system do wsparcia procesów back office, obsługi reklamacji
- system bilingowy do obsługi rozliczeń usług masowych: Altar Sara
- system do windykacji (zaawansowanej)

Swoją ofertę kierujemy głównie do operatorów telekomunikacyjnych, dostawców różnego rodzaju usług masowych, firm działających w sektorach: produkcyjnym, bankowym, finansowym, ubezpieczeniowym, a także do podmiotów zajmujących się outsourcingiem usług call center.

Nasi klienci:

Współpraca z klientem

Każdy realizowany przez nas projekt wdrożeniowy poprzedza dokładna analiza oczekiwań Klienta, założeń, celów biznesowych oraz procesów, które dokonują się w jego firmie. Takie podejście pozwala nam jak najlepiej dopasować rozwiązanie do potrzeb inwestora i jego oczekiwań.

Po wdrożeniu rozwiązania nasza współpraca z Klientem obejmuje stały nadzór oraz asystę techniczną dedykowanych specjalistów Altar. Wiele unikalnych funkcjonalności przygotowujemy na indywidualne zamówienie.
W ramach współpracy rozwijamy wdrożone rozwiązania (zgodnie ze zmieniającym się otoczeniem biznesowym Klienta i jego oczekiwaniami), a także integrujemy je z istniejącymi już systemami dziedzinowymi. Nowe wyzwania pozwalają nam rozwijać umiejętności i doskonalić kompetencje, dzięki czemu możemy tworzyć jeszcze lepsze systemy informatyczne.
Wiemy, jak ważna jest dla naszych Klientów jakość obsługi, dlatego w codziennej pracy dokładamy starań, aby sprostać ich wymaganiom, zapewniając przede wszystkim dobry, bezpośredni kontakt, oparty na wzajemnym zrozumieniu potrzeb, celów biznesowych, zaufaniu oraz profesjonalizmie. Takie podejście pozwala nam nie tylko lepiej spełniać oczekiwania Klientów, ale też myśleć przyszłościowo o ich potrzebach, aby wciąż mogli odnosić sukces w biznesie i szczycić się wysoką jakością obsługi.

Ludzie i wartości

Nasi specjaliści to absolwenci polskich uczelni technicznych. Obecnie zatrudniamy ponad 70 osób. Większość jest bezpośrednio zaangażowana w proces tworzenia, wdrażania i rozwijania rozwiązań u naszych klientów.
Zarówno w codziennej pracy, jak i relacjach z Klientami nadrzędnymi wartościami są dla nas: rzetelność, uczciwość, terminowość, odpowiedzialność, zaangażowanie i konsekwencja w realizacji wyznaczonych celów.

Troska o jakość

Troska o jakość oferowanych rozwiązań oraz świadczonych usług jest integralnym elementem naszej strategii działania. Właśnie dlatego w zarządzaniu projektami wykorzystujemy sprawdzoną metodykę PRINCE2, a swoje cele jakościowe realizujemy w oparciu o sprawdzone standardy oraz wymagania określone w normie PN-EN ISO 9001:2009.
Już w 2001 r., jako jedna z pierwszych firm informatycznych w Polsce, wdrożyliśmy system zarządzania jakością, otrzymując Ceryfikat Jakości ISO w zakresie: procesów produkcji oprogramowania, wdrażania systemów informatycznych oraz serwisu oprogramowania.

W codziennej pracy dokładamy starań, aby jakość była niezmiennie jednym z naszych wyróżników, czego potwierdzeniem są pozytywne wyniki audytów zewnętrznych.

śledź nas

pobierz nasze aplikacje

czytaj o nas na portalach branżowych

oglądaj nas

Altar Sp. z o.o. jest dostawcą autorskich systemów informatycznych oraz nowoczesnych rozwiązań dla firm, dostosowanych do ich zróżnicowanych potrzeb, specyfiki branży, w której działają, a także wielkości.

Specjalizujemy się w projektach informatycznych i teleinformatycznych związanych z profesjonalną obsługą klienta masowego. Naszą ofertę tworzą:

  • Systemy Call/ Contact Center
  • Systemy do obsługi rozliczeń klientów masowych
  • Systemy do zarządzania procesami biznesowymi

Swoją ofertę kierujemy głównie do operatorów telekomunikacyjnych, dostawców różnego rodzaju usług masowych, firm działających w sektorach: bankowym, finansowym, ubezpieczeniowym, a także do podmiotów zajmujących się outsourcingiem usług call center.


ul Różana 5, 25-729 Kielce
tel: +48 41 368-35-65, fax: +48 41 366-30-18
info@altar.com.pl