Multimedia Polska S.A.

25 luty, 2013

Wdrożony system Altar Contact Center jest w Multimedia Polska S.A. wykorzystywany jest w sposób ciągły od 2003 r. Wspiera takie obszary działalności jak: inforlinia, tesprzedaż, helpdesk i backoffice. Po wdrożeniu nowej wersji,  z systemu korzysta ponad 200 konsultantów. Pozwala on m.in. na automatyczną obsługę głosową 350 równoczesnych połączeń telefonicznych.

Realizacja wszystkich umów w zakresie współpracy spółek Multimedia Polska oraz Altar została wykonana zgodnie z ustalonym zakresem, a list referencyjny stanowi potwierdzenie jakości dostarczanych produktów i świadczonych usług.

Mirosław Sajur, Dyrektor Departamentu Obsługi Klientów

śledź nas

pobierz nasze aplikacje

czytaj o nas na portalach branżowych

oglądaj nas

Altar Sp. z o.o. jest dostawcą autorskich systemów informatycznych oraz nowoczesnych rozwiązań dla firm, dostosowanych do ich zróżnicowanych potrzeb, specyfiki branży, w której działają, a także wielkości.

Specjalizujemy się w projektach informatycznych i teleinformatycznych związanych z profesjonalną obsługą klienta masowego. Naszą ofertę tworzą:

  • Systemy Call/ Contact Center
  • Systemy do obsługi rozliczeń klientów masowych
  • Systemy do zarządzania procesami biznesowymi

Swoją ofertę kierujemy głównie do operatorów telekomunikacyjnych, dostawców różnego rodzaju usług masowych, firm działających w sektorach: bankowym, finansowym, ubezpieczeniowym, a także do podmiotów zajmujących się outsourcingiem usług call center.


ul Różana 5, 25-729 Kielce
tel: +48 41 368-35-65, fax: +48 41 366-30-18
info@altar.com.pl