EOD potrzebny od zaraz

3 październik, 2016

Szacuje się, że w firmach, które nie wdrożyły elektronicznego obiegu dokumentów (EOD) pracownik poświęca około 23% czasu na odnalezienie właściwego dokumentu lub informacji. Jeśli zastanawiasz się, czy ten problem dotyczy też Twojej organizacji i ile tracisz z tego powodu każdego roku, podpowiem Ci, jak zdiagnozować rzeczywistą potrzebę, wybrać rzetelnego dostawcę i system.

Paweł Sadowski_Business Development Manager

Paweł Sadowski, Business Development Manager odpowiedzialny za grupę produktową Altar ECM radzi też, jak uniknąć kluczowych błędów przy wyborze w wdrażaniu systemu do elektronicznego obiegu dokumentów.

Czytaj więcej: Jak nie popełnić kluczowych błędów przy wyborze i wdrożeniu elektronicznego obiegu dokumentów

śledź nas

pobierz nasze aplikacje

czytaj o nas na portalach branżowych

oglądaj nas

Altar Sp. z o.o. jest dostawcą autorskich systemów informatycznych oraz nowoczesnych rozwiązań dla firm, dostosowanych do ich zróżnicowanych potrzeb, specyfiki branży, w której działają, a także wielkości.

Specjalizujemy się w projektach informatycznych i teleinformatycznych związanych z profesjonalną obsługą klienta masowego. Naszą ofertę tworzą:

  • Systemy Call/ Contact Center
  • Systemy do obsługi rozliczeń klientów masowych
  • Systemy do zarządzania procesami biznesowymi

Swoją ofertę kierujemy głównie do operatorów telekomunikacyjnych, dostawców różnego rodzaju usług masowych, firm działających w sektorach: bankowym, finansowym, ubezpieczeniowym, a także do podmiotów zajmujących się outsourcingiem usług call center.


ul Różana 5, 25-729 Kielce
tel: +48 41 368-35-65, fax: +48 41 366-30-18
info@altar.com.pl