Aktualności

6203657-unia-europejska
Realizujemy projekt innowacyjnej platformy

7 czerwiec, 2017
Rozpoczęliśmy realizację projektu unijnego. Jego celem celem jest wprowadzenie na rynek platformy Altar Cloud Omnichannel, [...]
system call center
Wonga wybrała Altar Contact Center

19 październik, 2016
Wonga, znany pożyczkodawca dołączył do grona firm, które wybrały system Altar Contact Center do obsługi swoich klientów. [...]
shutterstock_130609856 (2)
EOD potrzebny od zaraz

3 październik, 2016
Szacuje się, że w firmach, które nie wdrożyły elektronicznego obiegu dokumentów (EOD) pracownik poświęca około 23% czasu na [...]
GRAFIKA-1A
Kto otrzyma tytuł?

30 wrzesień, 2016
Już 12 października wręczenie nagród w konkursie branżowym "Ambasador Call Center", organizowanym przez największy branżowy [...]
8H2B1602
Wideolekarz bez kolejki

12 wrzesień, 2016
Ruszyło Medivio, pierwsza certyfikowana platforma medyczna umożliwiająca m.in. odbycie wideowizyty u lekarza. Obsługę [...]

śledź nas

pobierz nasze aplikacje

czytaj o nas na portalach branżowych

oglądaj nas

Altar Sp. z o.o. jest dostawcą autorskich systemów informatycznych oraz nowoczesnych rozwiązań dla firm, dostosowanych do ich zróżnicowanych potrzeb, specyfiki branży, w której działają, a także wielkości.

Specjalizujemy się w projektach informatycznych i teleinformatycznych związanych z profesjonalną obsługą klienta masowego. Naszą ofertę tworzą:

  • Systemy Call/ Contact Center
  • Systemy do obsługi rozliczeń klientów masowych
  • Systemy do zarządzania procesami biznesowymi

Swoją ofertę kierujemy głównie do operatorów telekomunikacyjnych, dostawców różnego rodzaju usług masowych, firm działających w sektorach: bankowym, finansowym, ubezpieczeniowym, a także do podmiotów zajmujących się outsourcingiem usług call center.


ul Różana 5, 25-729 Kielce
tel: +48 41 368-35-65, fax: +48 41 366-30-18
info@altar.com.pl